“Yıllık dizi ihracatımız 600 milyon dolara ulaştı. İspanya, Suudi Arabistan ve Mısır başta olmak üzere Türk dizileri 150 ülkede 500 milyon kişi tarafından seyrediliyor. Bu dizilerimizde özellikle ülkemizin sanatkârları tarafından üretilen Türk halıları, bakır ve gümüş işlemeler, mücevherat, moda, hazır giyim ve mobilya sektöründen yerli markalarımızın tanıtımına daha çok ağırlık verilmeli. Dizi ve filmlerdeki kostümlerin yerli tasarım ve üretim olmasına özen gösterilerek tekstilimizin dünyaya tanıtılmasına olanak sağlanmalı. Ülkemize has olan kayısı, kuru üzüm, incir ve fındık gibi tarımsal ürünlere de dizi ve filmlerimizde mutlaka yer verilmeli.” / ANKARA – Milliyet
Related Posts
Memecoin’lerin piyasa değeri 126 milyar doları gördü
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 5 min
- 0
ABD başkanlık seçimlerini, kampanya süresi boyunca kripto dostu bir tavır izleyen Donald Trump'ın kazanması, kripto…
SPK 17 şirketin sermaye artırımına onay verdi
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), 17 şirketin sermaye artırımına onay verdi.
Citi’den TCMB faiz indirimi öngörüsü
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Citigroup TCMB'nin faiz kararı sonrası yaptığı değerlendirmede Merkez Bankası'nın Aralık'ta faiz indirimi için zemin hazırladığını…